Перайсці да змесціва
Home » Публікацыі » Лічбавае падарожжа адукатара: «Падагагічнае кола», мадэль SAMR і як яны звязаны з таксанаміяй Бенджаміна Блюма?

Лічбавае падарожжа адукатара: «Падагагічнае кола», мадэль SAMR і як яны звязаны з таксанаміяй Бенджаміна Блюма?

Развіццё ўласнай лічбавай кампетэнтнасці з’яўляецца сёння важным выхадам для кожнага адукатара. Імклівае развіццё і ўплыў на наша жыццё лічбавага свету ва ўсіх яго праявах прымушае нас увесь час вывучаць новыя лічбавыя інструменты навучання і ўзаемадзеяння з тымі, каго мы навучаем. Аб сваім падарожжы ў свет адукацыйных лічбавых інструментаў, мадэляў і тэхналогій, а таксама аб адказах на вынесеныя ў загаловак пытанні ў сваім артыкуле для часопіса “Адукатар” разважае вядомы беларускі эксперт Сяргей Лабада. І, увага, у загалоўку няма памылкі:).

Чытайце таксама: 

Неформальное образование взрослых в Беларуси: вызовы и «точки роста»

Онлайн инструменты оценки эффективности обучения в образовании взрослых

Дополнительное образование и повышение квалификации: как это работает в Швейцарии

Технология «Всемирного кафе» на арене организационных изменений