Перайсці да змесціва
Home » Выкарыстанне штучнага інтэлекту ў навучанні

Выкарыстанне штучнага інтэлекту ў навучанні



Ва ўмовах сучаснага свету спецыялісты сутыкаюцца з неабходнасцю балансаваць паміж навучаннем і адміністрацыйнымі задачамі. На шчасце, прылады ІІ становяцца надзейнымі памагатымі, дазваляючы эканоміць час і падвышаць эфектыўнасць. Разгледзім, як менавіта ІІ можа дапамагчы ў навучанні і развіцці прафесійных навыкаў.

Штучны інтэлект (ІІ) рэвалюцыянізуе адукацыю, уключаючы бізнес-навучанне і праграмы для дарослых!

Прыклады выкарыстання ІІ ў бізнес-навучанні

  • Персаналізаваныя навучальныя праграмы
    Платформы, такія як LinkedIn Learning і Coursera, выкарыстоўваюць алгарытмы ІІ для стварэння персаналізаванай рэкамендацый па курсах на аснове інтарэсаў і прафесійнага вопыту карыстальнікаў. Гэта дазваляе ўдзельнікам выбіраць найбольш актуальныя для іх тэмы і паскарае працэс навучання.
  • Аналіз дадзеных аб прадукцыйнасці
    Спецыялісты па бізнес-навучанні могуць выкарыстоўваць ІІ для аналізу даных аб выніках супрацоўнікаў. Напрыклад, сістэмы, такія як Degreed, дапамагаюць адсочваць прагрэс у навучанні і выяўляць вобласці, якія патрабуюць дадатковай увагі. Гэта дазваляе адаптаваць праграмы навучання пад канкрэтныя запатрабаванні кампаніі.
  • Віртуальныя трэнеры і настаўнікі
    ІІ можа выконваць ролю віртуальнага трэнера, падаючы зваротную сувязь і рэкамендацыі ў рэальным часе. Напрыклад, платформы накшталт Maven выкарыстоўваюць ІІ для стварэння інтэрактыўных курсаў, дзе ўдзельнікі могуць атрымліваць парады па паляпшэнні сваіх навыкаў непасрэдна падчас навучання.
  • Аўтаматызацыя руцінных задач
    Аўтаматызацыя працэсаў, такіх як ацэнка тэстаў або збор зваротнай сувязі, дазваляе спецыялістам засяродзіцца на больш важных аспектах навучання. Напрыклад, інструменты накшталт Quizlet могуць аўтаматычна ацэньваць вынікі тэстаў і падаваць аналітычныя справаздачы аб прагрэсе ўдзельнікаў.
  • Інтэрактыўныя навучальныя модулі
    Выкарыстанне ІІ для стварэння інтэрактыўных модуляў навучання робіць працэс больш займальным і эфектыўным. Праграмы, такія як EdApp, прапануюць мікранавучанне з выкарыстаннем гейміфікацыі і інтэрактыўных элементаў, што спрыяе лепшаму засваенню матэрыялу.

    Як ІІ дапамагае ў навучанні дарослых?

    Спецыялісты, якія працуюць з дарослымі навучэнцамі, таксама могуць атрымаць выгаду з прымянення ІІ:

    Адаптацыя кантэнту: платформы, такія як Skillshare, выкарыстоўваюць тэхналогіі ІІ для адаптацыі навучальнага кантэнту да ўзроўню ведаў студэнтаў, што робіць навучанне больш даступным.

    Зваротная сувязь у рэальным часе: інструменты на аснове ІІ могуць прадастаўляць імгненную зваротную сувязь па выкананых заданнях або праектах, што дазваляе навучэнцам адразу ж карэктаваць свае памылкі.

    Сеткавыя супольнасці: ІІ можа дапамагчы ў стварэнні сеткавых супольнасцяў для абмену вопытам паміж дарослымі навучэнцамі. Платформы тыпу Slack або Microsoft Teams могуць выкарыстоўваць алгарытмы для фармавання груп па інтарэсах або прафесійным навыкам.

    Выкарыстанне ІІ ў бізнес-навучанні і навучанні дарослых не толькі эканоміць час спецыялістаў, але і значна павышае якасць адукацыйнага працэсу. Даследаванні паказваюць, што настаўнікі і трэнеры эканомяць у сярэднім 10 гадзін у тыдзень дзякуючы ўкараненню тэхналогій ІІ (крыніца: McKinsey & Company). Гэты час можна патраціць на стварэнне больш глыбокіх узаемадзеянняў з вучнямі і развіццё іх прафесійных навыкаў.

    Такім чынам, інтэграцыя ІІ у навучанне адкрывае новыя гарызонты для развіцця як спецыялістаў, так і вучняў!

    Выкарыстанне штучнага інтэлекту ў навучанні


    Майстар-клас “Штучны інтэлект для навучання. Магчымасці нейрасеткі MagicSchool AI»

    Агенцтва развіцця адукацыі дарослых запускае цыкл навучальных праграм, прысвечаных вывучэнню магчымасцей розных неерасецяў у навучанні дарослых.

    Першы занятак прысвечаны тэме “Штучны інтэлект для навучання. Магчымасці нейрасеткі MagicSchool AI».

    Нейрасетка MagicSchool AI, распрацаваная для сферы адукацыі, – гэта ваш ідэальны памочнік у адукацыйным працэсе, які дазваляе выкладчыкам розных сфер, настаўнікам і фрылансерам працаваць хутчэй і больш эфектыўна. З дапамогай больш за 70 магутных убудаваных інструментаў вы зможаце лёгка планаваць заняткі, распрацоўваць практыкаванні і навучальныя заданні, генераваць навучальныя тэксты, даваць персаніфікаваную зваротную сувязь на работы навучэнцаў і многае іншае, што зэканоміць вам да 10 гадзін на тыдзень.

    На майстар-класе за 2,5 гадзіны ўдзельнікі даведаюцца аб магчымасцях платформы MagicSchool AI і атрымаюць практычныя навыкі працы з ёй.

    На майстар-класе ўдзельнікі даведаюцца пра распрацоўку карэктных прамптаў для нейрасетак з дапамогай MagicSchool AI, адпрацуюць у групах стварэнне арыгінальнага акадэмічнага кантэнту пад свае крытэры, створаць план занятку па пэўнай тэме, паэксперыментуюць стварэнне плана праектнага навучання і інш.

    Вядучы майстар-класа: Алена Лугаўцова, міжнародны эксперт у галіне адукацыі дарослых і развіцця лічбавых кампетэнцый. Псіхолаг са спецыялізацыяй у пазітыўнай псіхалогіі, член Міжнароднай асацыяцыі пазітыўнай псіхалогіі (IPPA), трэнер, міжнародны эксперт у адукацыі дарослых, коуч па публічных выступах у TEDxMinsk.

    Апошнія некалькі гадоў Алена працуе ў якасці незалежнага трэнера і кансультанта, распрацаваўшы шэраг анлайн курсаў па пазітыўнай псіхалогіі для дарослых, напрыклад, на платформе Udemy, і ўкараненню лічбавых інструментаў для стварэння інтэрактыўнага і эфектыўнага навучання.

    Падрабязней пра праграму майстар-класа «Штучны інтэлект для навучання. Магчымасці нейрасеткі MagicSchool AI»