Перайсці да змесціва
Home » Прасоўванне адукацыйных праграм: крок за крокам

Прасоўванне адукацыйных праграм: крок за крокам

У гэтым артыкуле мы паразмаўляем пра прасоўванне адукацыйных праграм. Фактычна, гэтыя веды будуць патрэбныя на этапе, калі вы ўжо аформілі сваю ідэю ў курс. Але карысным будзе пазнаёміцца з матэрыялам і на этапе фармуліравання ідэі, каб разумець агульны працэс.

Прасоўванне адукацыйных праграм – сістэмны працэс трансляцыі інфармацыі пра адукацыйныя паслугі/прадукты для стымулявання попыту па даступных для кліентаў каналах. Яно дазваляе забяспечаць дабраахвотны ўдзел патрэбных нам людзей, а таксама лаяльнае стаўленне да праграм асобаў, ад якіх можа залежыць эфектыўнасць рэалізацыі праграм.

З якіх этапаў складаецц прасоўванне?

Крок 1: вызначэнне мэтавых аўдыторый і мэтаў працы з імі

  • хто павінен атрымаць інфармацыю пра нашу праграму?
  • якой зваротнай сувязі мы чакаем ад гэтых людзей?
  • што гэтыя людзі ведаюць пра нас?
  • па якіх каналах гэтым людзям лепш за ўсё перадаваць інфармацыю?

Крок 2: стварэнне ключавых паведамленнях і унікальнай адукацыйнай прапановы

Ключавое паведамленне: Кароткая, праўдзівая інфармацыя, якая метадычна перадаецца мэтавым групам для таго, каб гэтыя групы мелі дастаткова аргументаў, на аснове якіх яны могуць зрабіць свой выбар і дзейнічаць у адпаведнасці з гэтым выбарам. Гэта галоўны тэзіс нашай адукацыйнай прапановы

ключавога паведамлення прадстаўнікам мэтавай групы павінна быць зразумела, чаго ад іх чакаюць і чаму гэта выгодна для іх

Шэсць формул для стварэння ўнікальнай адукацыйнай прапановы:

  1. [Паслуга] + [выгода]
  2. [Паслуга] + без +[страх кліента]
  3. [Паслуга] + [якасць 1]+ [якасць 2] 
  4. [Паслуга] + як+[станоўчыя эмоцыі]
  5. [Адзіная]+[Паслуга] + [Адрозненні] + [Геаграфія]
  6. [Паслуга] + [Характарыстыкі]+[Гарантыі]

Крок 3: выбар сродкаў і каналаў перадачы інфармацыі

Тут важна аформіць лэндзінгавую старонку, зрабіць прэзентацыю, анонсы для сацсетак, выбраць іншыя каналы для прасоўвання. Вы ўжо рабіці аналіз сваёй адыторыі, а значыць зараз трэбы абраць іншыя каналы, якімі карыстаецца вашая аўдыторыя. 

Крок 4: стварэння плану дзейнасці па прасоўванні

Вельмі важна прайсці гэтыя этапы па метадалогіі AIDA: 

1) Прыцягнуць увагу да сваёй праграмы; 

2) Выклікаць інтарэс; 

3) Прапанаваць рашэнне;

4) Стымуляваць выканаць рашэнне.

Вызначце час правядзення актыўнасцяў па прасоўванню і аформіце іх у план.